Fontos információk, amelyekre szükség van a megfelelő közösségi média-marketinghez

Social Media: az internetes marketing zseni legújabb hulláma. Ha új módszerre van szüksége a vállalkozásának piacra juttatásához, vagy esetleg sokat hallott ezekről a vállalkozások számára készített webhelyekről, és ötletet szeretne kapni arról, hogyan tovább, akkor ez a cikk az Ön számára készült. Végigvezeti Önt azzal, hogy miként használhatja ezeket a webhelyeket vállalkozása, vállalata vagy terméke reklámozására.

Ismerje meg a YouTube használatát. Ezen a webhelyen közzétehet a vállalkozásával kapcsolatos videókat. Ez lehetővé teszi, hogy nagyobb személyre szabást alakítson ki ügyfeleivel, amint hallják a hangját és látják az arcát. Ha van Twitter-fiókja, linkeket küldhet új tartalmára, növelve ezzel a YouTube-forgalmát.

Mielőtt kidolgozna egy adott közösségi média marketing stratégiát, derítse ki, melyik közösségi oldalt szeretné használni. Minden közösségi oldal másként működik, ezért fontos, hogy stratégiája működjön a kiválasztott webhelyen. Például a Facebookon szavazást hozhat létre, ellentétben a legtöbb oldallal.

Annak érdekében, hogy a közösségi média marketingkampánya sikeresen forgalmazza a márkáját, adja el magát iparági hatóságként. Ahelyett, hogy csatlakoztatná termékeit, készítsen magával ragadó tartalmat, amely szórakoztatja, oktatja és még inspirálja is az embereket. Ha véletlenül létrehoz valamit, ami a megosztási gomb miatt csak egy kicsit vírusos, akkor a cég neve kijön.

Ha olyan közösségi médiatartalmat szeretne létrehozni, amely valóban titokban forgalmazza Önt, állítson össze listákat. Állíts össze egy listát a legjobb ötven furcsa, de igaz tényről a termékedről, widgetedről vagy résedről. A legnépszerűbb listák némelyek számára kissé unalmasnak tűnnek, de hajlamosak csendesen átkerülni az interneten, csodálatos lehetőséget biztosítva a márkád számára, hogy megismerkedjenek.

Amikor valamit közzétesz a blogodon, vagy frissíted a webhelyedet, azonnal írj Facebook-bejegyzést. Talán érdemes előre terveznie, és előre megírnia a bejegyzését, hogy ne rohanjon hozzá. Ne felejtsd el, hogy az emberek feliratkoztak a Facebook-bejegyzéseidre, hogy naprakészen értesüljenek arról, mit csinálsz.

A Twitter -bejegyzéseit a Facebook falán is megjelenítheti. Talán a legkülönfélébb bejegyzések írása lehet a legjobb, mivel a Twitter közönsége kissé eltérhet a Facebook ismerőseitől, a Twitter pedig rendkívül rövid bejegyzések írásáról szól. Ez azonban lehetővé teszi mindkét webhely nagyon egyszerű frissítését.

Szerezze meg a versenyelőnyt a közösségi média marketingjében azzal, hogy hallgatja ügyfeleit. A legtöbb vállalkozás rosszul érzi magát ebben, így ha valóban meghallgatja ügyfeleit, és azon dolgozik, hogy ennek megfelelően változtasson, akkor a legnagyobb jelentőséggel bírnak majd. Engedje meg ügyfeleinek, hogy javaslatokat tegyenek, és törekedjenek arra, hogy megértsék aggodalmaikat a vállalkozás növelése érdekében.

Próbáljon profi maradni, még a közösségi média napjainkban is. Személyre szabott, mégis professzionális hangnemben közelítse meg kommunikációját. Soha ne veszítse el a kedvét, amikor online beszél az ügyfelekkel. Ha egy hozzászólás felzaklat, sétáljon el, amíg lehűl. Törölheti azokat a bejegyzéseket vagy megjegyzéseket is, amelyek felidegesítik. Készítsen külön személyes fiókot macskaképek cseréjéhez barátaival és családjával.

Közösségi profiljait átjáróként kell használni, amely feliratkozott követőket vásárol meg szolgáltatásai és termékei számára. Tájékoztassa őket minden új kedvezményről, értékesítésről vagy helyszínről. Futtasson néhány különlegességet, amely csak a közösségi média előfizetői számára nyitott, és nyújtson nyomtatásra elérhető kuponokat. Azt szeretné, ha az emberek érdeklődnének a Facebook -profil hozzáadása iránt.

Rengeteg különböző módon használhatja ezeket az oldalakat a vállalat előrelépéséhez. Ez a cikk bemutatta a legjobb módszereket arra, hogy beállítsa magát, és elkezdje használni a webhelyek által kínált szolgáltatásokat, de folytatnia kell a kutatást és a tanulást, miközben változnak és növekednek.